eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem › Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
  • Data: 2024-04-15 20:46:53
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.04.2024 o 10:45, Kviat pisze:

    > We wszystkich punktach.

    > (...)

    > (...)

    > Dlaczego mnie to nie dziwi?
    > Nie chciało ci się zrozumieć teksu i nie chciało ci się myśleć.

    Sprawdziłem trzy pierwsze źródła - pierwsze to psychologowie a nie
    antropolodzy, drugie to jakaś dyskusja o rasizmie a nie rasach sądząc po
    nazwie a w trzecim jest właśnie napisane że razy istnieją i są
    zróżnicowane genetycznie przy czym nie jest to zróżnicowanie idealne bo
    nieco się zaciera odkąd świat jest globalną wioską.

    Masz pretensję że tylko trzy pierwsze źródla sprawdziłem?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!