eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem › Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z
    <uve666$c4c$4$Shrek@news.chmurka.net>
    Date: Sun, 14 Apr 2024 03:15:39 GMT

    On 2024-04-13, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > "Murzyn - określenie osoby czarnoskórej " jak klikniesz w "czarnoskórej"
    > to przenosi do artykułu o rasie czarnej.

    I to dowodzi, ze Murzyn to rasa we spółczsnym rozumieniu i wbrew np.
    takiemu PWN?

    > A tak biologia twierdzi? Bo ja nie, natomist upieram się, że inna ilość
    > oczu niż dwa to zaburzenie (albo skutek wypadku czy chirurgicznego
    > usunięcia).

    No wlasnie nie rozumiem dlaczego nie uważasz tego za zaburzenie, a jak
    jest jakaś osoba, która jest np. bi to najwyrażniej jest to zaburzenie.

    > No i? Czarnka nawet wyborcy pisu nie poważali i większość chciała jego
    > odwolania. A on mimo społecznego wkurwu on rozdawał kasę na co chciał.
    > Skończyło się nie dlatego, że ludzi byli wkurwieni na to co sponsoruje
    > czarnek, a po prostu przegrali wybory.

    Ocena Czarnka i innych nie zmienia faktu, ze na ich partie suweren
    glosowal i skutkiem tego glosowania sa promowane tematy grantow przez
    np. wymienionych.

    --
    Marcin