eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem › Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
  • Data: 2024-04-15 09:40:28
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-04-15, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > http://www.poradnikjezykowy.uw.edu.pl/wydania/poradn
    ik_jezykowy.780.2021.01.6-R.Zarebski.pdf

    > "Strona 73 - Od wyżej przytoczonych nie różni się
    > w zasadzie zestaw derywatów z gniazda słowotwórczego rzeczownika murzyn:
    > Murzynka 'kobieta należąca do rasy czarnej"

    Ale zauważyłeś, że ten pan używa rasa czarna jako frazy opisowej, bo
    pewnie w ogóle nie wie co to jest rasa (w sensie technicznym) a cała jego
    praca dotyczy nie semantyki słowa Murzyn, a jak to słowo jest odbierane
    na poziomie emocjonalnym?

    I teraz masz pierdylion różnych publikacji o definicji i znaczeniu słowa
    murzyn w tym prace zbiorowe specjalistów stojących za słownikami PWN a
    wybierasz jakąś pracę jedego pana, który używa takiej a nie innej frazy.

    Raaaaaaaaaaaajt.

    > Nigdy tak nie twierdziłem.

    To dobrze, ale to oznacza, że nie jesteś konsekwentny :)

    > Ale nauka to jedno a społeczna wrażliwość to drugie. Albo się kierujemy
    > nauką, albo głosujemy i wybieramy co uważa mniejszość, bo inaczej to
    > dyskryminacja.

    I współczesna nauka uważa, że to zaburzenie?

    > Być może masz rację, ale obiektywnie to dalej jest zaburzenie. A nauka
    > to nauka - nie jest od tego żeby zaspokająć zapotrzebowania społeczne.

    No dobrze, to gdzie ta współczesna nauka mówi, że jest to zaburzenie?

    > No właśnie - a jakbym się identyfikował jako kobieta?:P

    Wtedy brak pochwy byłby zaburzeniem?

    > A jak masz fiuta i podniecają cię faceci to robi z ciebie kobietę? NIe
    > idzmy tą drogą bo ilość fetyszy jest taka, że rzeczywiście ktoś okaże
    > się helikopterem bojowym:P

    No to co to jest ta cała biologia o której mówisz?

    > Od dawna już to tak nie działa (o ile kiedykolwiek działało). Tu nie ma
    > demokracji bezpośredniej. Jakby była to na przykład Grabowski z
    > Engelking mogliby sobie swoje badania dalej prowadzić w izraelu.

    No przecież widać, że działa doskonale na przykładach które podałem.
    Jakby kotulakowa lewica dorwała się do władzy to jakie granty byłyby
    finansowane?

    --
    Marcin