eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem › Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
  • Data: 2024-04-14 16:27:00
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.04.2024 o 13:19, Kviat pisze:

    > I zamiast skorzystać z okazji postanowiłeś kontynuować swoją kompromitację.

    > Kłamiesz.
    > Było dokładnie wręcz przeciwnie.
    > Negowałeś je tylko dlatego, bo były w nieludzkim języku.

    > Nie wiem co powiedzieć...

    > Dziecko drogie, masz ewidentny problem z rozumieniem tekstu pisanego.
    > Są omówione różne definicje rasy ludzkiej w kontekście *historycznym*.

    A wskażesz w którym punkcie to stoi napisane?

    > Tu masz szerzej:
    > https://en.wikipedia.org/wiki/Race_(human_categoriza
    tion)
    > (jeśli z tym nieludzkim językiem również sobie nie radzisz, to
    > skorzystaj z translatora albo z jakiegoś AI, które aktualnie już są
    > mądrzejsze o ciebie - bo one przynajmniej ogarniają kontekst tekstów
    > dłuższych niż jeden akapit)
    >
    > "Even though there is a broad scientific agreement that essentialist and
    > typological conceptions of race are untenable,[15][16][17][18][19][20]

    15 - Fuentes, Agustín (9 April 2012). "_Race_Is_Real_, but not in the
    way Many People Think". _Psychology_ Today.

    Czyli psychologiwie uważają... Że rasy istnieją, ale nie tak jak myślisz
    czyli nie istnieją.

    16 -The Royal Institution - panel discussion - What Science Tells us
    about Race and Racism. 16 March 2016. Archived from the original on 11
    December 2021. - ni

    Cholera wie - bo nie wiem co tam dyskutowali ale tytułu wynika że...
    rasizm - więc to raczej nie było zebranie na temat biologi.

    17 Jorde, Lynn B.; Wooding, Stephen P. (2004). "Genetic variation,
    classification, and 'race'". Nature. 36 -

    a tu widać co jest napisane i w abstrakcie... jest napisane że rasy jak
    najbardziej istnieją. "Clustering of individuals is correlated with
    geographic origin or ancestry. These clusters are also correlated with
    some traditional concepts of race, but the correlations are imperfect
    because genetic variation tends to be distributed in a continuous,
    overlapping fashion among populations. Therefore, ancestry, or even
    race, may in some cases prove useful in the biomedical setting"

    i "Data from many sources have shown that humans are genetically
    homogeneous and that genetic variation tends to be shared widely among
    populations. Genetic variation is geographically structured, as expected
    from the partial isolation of human populations during much of their
    history. Because traditional concepts of race are in turn correlated
    with geography, it is inaccurate to state that race is "biologically
    meaningless." "

    Dalej mi się nie chciało.

    --
    Shrek