eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem › Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
  • Data: 2024-04-15 06:36:03
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli podsumowując, rozmawiamy o znaczeniu słowa Murzyn, gdzie Ty
    > twierdzisz, że to rasa, a ja, że określenie koloru skóry. Odrzucasz
    > znaczenie podane przez pwn, zbiezne z tym co podałem, za to uznajesz, że
    > rasa, bo jakieś randomowe strony linkujace do innych randomowych stron
    > gdzie Murzyn był wymieniony w kontekscie historycznym jako rasa.
    > Raaaaaaaaaaaaaajt.

    http://www.poradnikjezykowy.uw.edu.pl/wydania/poradn
    ik_jezykowy.780.2021.01.6-R.Zarebski.pdf

    "Strona 73 - Od wyżej przytoczonych nie różni się
    w zasadzie zestaw derywatów z gniazda słowotwórczego rzeczownika murzyn:
    Murzynka 'kobieta należąca do rasy czarnej"

    > Szara tęczówka oka nie jest zaburzeniem.

    Nigdy tak nie twierdziłem.

    > Stygmatyzacja nie wynika z samej róznicy a kontekstu, a konkretnie z
    > wrażliwości społecznej tematu.

    Ale nauka to jedno a społeczna wrażliwość to drugie. Albo się kierujemy
    nauką, albo głosujemy i wybieramy co uważa mniejszość, bo inaczej to
    dyskryminacja.

    > Jak masz nogę jedną krótszą to wszyscy
    > mają to w dupie (pomijając, że druga masz wtedy dłuższą). Jak nazwiesz
    > zaburzeniem coś, co banda zakompleksionych sebów, używa jako pretekstu
    > aby się dowartościować kosztem takiej osoby, to jest problem.

    Być może masz rację, ale obiektywnie to dalej jest zaburzenie. A nauka
    to nauka - nie jest od tego żeby zaspokająć zapotrzebowania społeczne.

    > Coś
    > takiego w przypadku osób niebinarnych jest faktem. A jako, że tak po
    > prawdzie nie ma żadnego przekonywującego powodu aby to nazywac
    > zaburzeniem, to robi się trochę dziwnie jesli chcesz to tak nazywać np.
    > publicznie.

    Ale mi to generalnie jest obojętne. Temat wyciągnął kvatek twierdząć, że
    nauka kwalifikuje to jako "trzecia płeć".

    > Przywileje, ograniczenia, mogą wynikać z cech, które nie są
    > zaburzeniami.

    W przypadku jak ktoś ma jedną nogę znacząco krótszą to karta
    niepełnosprawnego wynika właśnie z tego faktu:P

    > Próbowałeś robić sobie badanie wymazu z pochwy, jak się na
    > to zapatrywał NFZ w kwestii refundacji, i czy to wynikało z faktu, że
    > brak pochwy u Ciebie jest zaburzeniem?

    No właśnie - a jakbym się identyfikował jako kobieta?:P

    > MZ jest to ścisle powiązane. Masz fiuta ale nie podniecają Cię kobiety i
    > cała biologia idzie się paść bo jak rozumiem biologia to dla Ciebie
    > jedynie funkcje reprodukcyjne.

    A jak masz fiuta i podniecają cię faceci to robi z ciebie kobietę? NIe
    idzmy tą drogą bo ilość fetyszy jest taka, że rzeczywiście ktoś okaże
    się helikopterem bojowym:P

    > Tak czy siak jest link między tym na kogo głosują a tym jakie tematy są
    > finansowane.

    Od dawna już to tak nie działa (o ile kiedykolwiek działało). Tu nie ma
    demokracji bezpośredniej. Jakby była to na przykład Grabowski z
    Engelking mogliby sobie swoje badania dalej prowadzić w izraelu.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!