  • Data: 2021-10-02 09:05:50
    Temat: Re: Zakaz fotografowania dworców mostów i obiektów państwowych
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W bardziej normalnych czasach, to chyba aż takich kontrastów być nie
    > powinno.

    Oczywiście że są - czemu ma nie być? Do pewnych prac idą
    inteligentniejsi do innych głupsi. Co ja poradzę, że tak jest?
    > Ale jak policja miała jeszcze zaufanie społeczne to wiele osób zapewne
    > szło za etosem, czy jego wyobrażeniem dla tej grupy zawodowej i wcale
    > nie musiały to być jakieś patologiczne półgłówki.

    Patologiczne półgłówki może i nie, ale przecież postawmy sprawę jasno -
    to była bardziej nieogarnięta cześć społeczeństwa. Jak ktoś miał ambicje
    to szedł raczej na studia (i nie mówię tu o wyższej szkole robienia
    hałasu) a nie do prewencji. Więc asów to raczej tam nie spotkasz, a
    kretynów jak najbardziej.

    > Trochę na zasadzie jak wielu poszło na księdza czy zakonnice. I nadal
    > idą.

    Tak samo jak z policją - mają ostatnio duże braki;)

    > Poza tym policja to nie tylko przecież krawężniki a np.
    > kryminalistyka i pokrewne.

    No ale ich raczej nie spotkasz - spotkasz półgłówka, co będzie ci szukał
    roweru w gaciach i udowadniał że tak mu prawo nakazuje bo jesteś
    przewoźnikiem.

    > Gdyby nie to, że były testy sprawnościowe i
    > nieunikniona konieczność grzebania w rozkładających się trupach, to kto
    > wie, czy sam bym nie skończył jako policjant :)

    No to masz szczęście:P

    > Bo taka jest rutyna, komunistyczny stan umysłu (prywatność? wolność? że
    > jak?) i nieprecyzyjne przepisy pozwalające dużo upchnąć.

    Przepisy są akurat jasne - ma być podany konkretny powód. No może nie
    dokońca jasne, bo grupowy kulson zauważył, że prawo nie definiuje, że
    podany powód musi być prawdziwy.

    --
    Shrek