eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZagubiona karta gwarancyjna › Re: Zagubiona karta gwarancyjna
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
    0.sul.t-online.de!newsfeed01.sul.t-online.de!t-online.de!newsfeed.neostrada.pl!
    unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.P
    OSTED!not-for-mail
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
    Subject: Re: Zagubiona karta gwarancyjna
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <o...@p...opteris.pl> <hvj9ti$rgn$1@news.onet.pl>
    <hvjb99$8cj$1@newsfeed1.man.lodz.pl> <hvjdvr$79i$1@news.dialog.net.pl>
    <o...@p...opteris.pl> <hvjj5m$a41$1@news.dialog.net.pl>
    Date: Sun, 20 Jun 2010 03:57:02 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    From: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>
    Organization: Jurajska jaskinia
    Message-ID: <o...@p...opteris.pl>
    User-Agent: Opera Mail/10.53 (Win32)
    Lines: 134
    NNTP-Posting-Host: 83.15.160.115
    X-Trace: 1276999040 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 19164 83.15.160.115:55413
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:643244
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 20-06-2010 o 01:15:06 Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    napisał(a):

    > W wiadomości news:op.vekjucm9bp2dyt@pavilion.opteris.pl jurajski
    > Jaskiniowiec <j...@j...na.jurze> pisze:
    >
    >>> Nie dość że kupił dziadostwo, nie dość że niczym dziecko zgubił ważny
    >>> dokument, to jeszcze spieprzył sprzęt i chce teraz "kombinować".
    >> Jak niby spieprzylem?? :| Wada na plycie to wada stwierdzona ogolnie -
    >> po prostu HP postanowil byc ekologoczny i do cyny przstal dodawac
    >> jakiegos tam mineralu, przez co luty nie przewodza pradu jak powinny.
    >> Seria TX szczegolnie ma ta wade... Zatem gdzie niby spieprzylem??
    > Ty spieprzyłeś.
    > Grzeje się aż udko parzy? Od wczoraj, czy od razu? Jeśli od razu to czy
    > reklamowałeś? Jeśli nie, to czy serwisowałeś układ chłodzenia?

    To podobno nie podlega gwarancji... I o jakim ukladzie chlodzenia mowa? ;-)

    > Klawisze same się tak z siebie wyłamały? Farbka się wytarła?

    A zebys sie zdziwil, ze po 2 mies sie farbka w niektorych miejcach
    wytarla... i jakos od tego czasu wycierac juz wiecej sie nie chce :(( Bo
    gdyby sie wycierala, to bym to naprawde zrozumial...

    > Nie chrzań chłopie. Każdy laptop ma jakieś wady, ale tyle zwalasz na
    > jednego badziewia? Za długo w tym siedzę aby w takie bajki wierzyć.
    >

    Widocznie za krotko, skoro to dla Ciebie takie dziwne i niezrozumiale...
    Wiesz, gdyby laptop nie mial gwarancji, to sam bym go sobie naprawil, bo
    czasem sie zajmuje serwisem, ale skoro wydalem mase kasy na cos, co
    powinno byc przynajmniej troche lepsze jakosciowo, to dlaczego mam sie
    godzic na szrot gorszy, niz ten za 1000zl?

    >> Spieprzylem sprawe, bo zgubilem karte gwarancyjna... Tu
    >> sie zgodze, ale zebym cokolwiek psul?! Mi laptop potrzebny jest do
    >> codziennej pracy - gdyby nie to, to juz dawno poszedlby do serwisu.
    > Było przetestować i kupić pod tym kątem.
    > Dam ci radę za darmo - nie marka ma zasadnicze znaczenie, ale model. I
    > wytwórca podzespołów też. A nawet sztuka.
    > Toshiba też ma gówniane produkty.
    >
    Ale w Toshibie mozesz grzebac w bebechach i jest to nawet wskazane wg.
    najnowszych wytycznych Toshiby. Nie tracisz gwarancji, jesli np, sam sobie
    wymieniasz podzespoly. Mniejsza z tym - kazdy producent ma grzechy na
    sumieniu. Mi zalezy na naprawie tego szrotu, bym juz nie musial dykty o
    grubosci 1cm podkladac pod laptopa, zeby nie poparzyc uda i zebym nie
    musial sluchac muzy w sluchawkach, zeby zagluszyc wycie wiatraka Bym mogl
    korzystac z funkcji tableta!! Bym mogl bez nerwow zrobic sobie upgrade
    syetemu i zrestartowac system, nie bojac sie, ze ten po restarcie uruchomi
    sie za ktoryms... dziesiatym tam razem [1].

    Klawisze sam sobie dokupie za 10zl na allegro. Obudowe tez jak juz sie
    gwarancja skonczy, pomaluje we wlasnym zakresie, zeby nie straszyla...

    Poza tym JAK mialem przetestowac?? Jak w Makro chcialem uruchomic, to
    facet stwierdzil, ze mozemy jedynie do okna logowania, bo po tym nastapi
    instalacja i legalizacja crapware HP. Wytlumacz mi - jak niby mialem to
    sobie przetestowac?? Jak ty, idac do jakiegos sklepu testujesz cokolwiek??
    Wiesz - siedzac przy kompie, zajadajac chipsy, kazdy potrafi sie
    wymadrzac, tak jak Ty...

    Odnosnie rady - tak, to akurat wiem, aczkolwiek... podczas zakupow, nie
    mialem czasu na testowania i namysly, jak i buszowanie po necie, by
    poczytac _Twoje_ opinie na ten temat. Potrzebowalem "na wczoraj", a ze ten
    model odpowiadal parametrami (cena nie grala az takiej roli) moim
    wytycznym, to wybralem wlasnie ten konkretny model (jedyny na stanie z
    grafika inna niz Intel). Wczesniej mialem Acera, tak powszechnie
    krytykowanego... znajomi maja Acery... tak powszechnie krytykowane... to
    ja glupi wybralem HP - na tamten czas tak wychwalanego - dzisiaj z wielka
    ochota bym sie z nimi zamienil.

    --
    SprzedamTO.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1