  • Data: 2010-06-20 12:26:56
    Temat: Re: Zagubiona karta gwarancyjna
    Od: "qwerty" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hvkqnj$seb$...@n...dialog.net.pl...
    > Witam współzwolennika Toshiby. :))
    > Wady w lapkach tej marki to głównie zawiasy i (przede wszystkim) awaryjność
    > niektórych modeli HDD (montowanych także przez innych producentów.

    Do zawiasów nie mogę się przyczepić, ale co jakiś czas (raz na 2 tygodnie)
    słyszę pisk z dysku. Programy diagnostyczne nic nie wykrywają, ale ma prawa się
    psuć - laptop był noszony podczas pracy, przechylany i nawet rzucany na łóżko.
    :)

    > Hapeki dawniej nie były takie gówniane. Należały do czołówki (razem z IBM).
    > Słabą stroną były mało kontrastowe, nieaktywne matryce. Ostatnimi laty coś się
    > z nimi porobiło, nie wiem czemu...

    Kiedyś hp były dobre, ale jak wspomniałeś producent za bardzo ciął koszty i
    będzie trudno odzyskać zaufanie kupujących.