  • Data: 2010-06-20 13:21:53
    Temat: Re: Zagubiona karta gwarancyjna
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte napisal:
    > Hapeki dawniej nie były takie gówniane. Należały do czołówki (razem z IBM).
    > Słabą stroną były mało kontrastowe, nieaktywne matryce. Ostatnimi laty coś
    > się z nimi porobiło, nie wiem czemu...

    Bo natywny HP przestał je robić, a produkcją zajął się Compaq wykupiony
    przez HP. Dawnym Omnibookiem gwoździe można było bezkarnie wbijać.
    W przypadku Lenovo degradacja po odpięciu się IBM-a od marki Thinkpad
    nie posuwa się tak szybko, na szczęście, choć do jakości klawiatur
    to mam poważne zastrzeżenia. Nawet w tak drogim sprzęcie, jak W700
    klawiatura jest gorsza niż w starszym T42p. Zmianę można było odczuć
    już nawet w tym samym modelu: X61t firmowane przez IBM-a i X61t pod
    marką Lenovo. Klawiatury jakościowo (dotyk i odbicie) zupełnie różne.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek