    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Z zycia NFZ
    Date: Fri, 18 Dec 2020 18:10:58 +0100

    dyskusyjnych:5fdcd15e$0$544$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 18.12.2020 o 10:10, J.F. pisze:

    >W żadnym wypadku nie mogą.

    Cos mi sie nie wydaje.
    Podasz przepis ?

    >To fakt. Ale zamiast wysyłać śmigłowiec moze było lepiej gościa
    >donieść
    >do szpitala te 150 metów.

    Tez mi sie jakosc tak wydaje, ale widac urzednicy mysla inaczej.

    Chociaz ... dyspozytor zaniesc nie moze, ale smiglowiec wezwac moze
    :-)

    >Powinni. Można i bez noszy. Drzwi zdejmujesz i z tym lecisz.

    O ile sie tak latwo dadza zdjac :-)

    Kregoslup nie polamany, to mozna i bez noszy - czterech ludzi chwyci
    za konczyny :-)

    >OK! Ale po co mu Straż Pożarna?

    Dyspozytor wyslal co mial.
    Albo nie wiedzial, ze SP dowiezc nie mozna ... a moze liczyl, ze maja
    nosze i zaniosa te 150m :)

    >OK! Ale tu nadal Straż nie pomoże.

    Wiec zadzwonil po raz drugi, ze teraz karetka juz od razu potrzebna, a
    dostepni tylko strazacy :-)

    >Mnie nie chodzi o to, ze lekarz źle zrobił wzywając karetkę, tylko,
    >że
    >bez sensu byli strażacy.

    To juz chyba nie lekarza wina. Zadzwonil na pogotowie po pomoc, a
    przyslali mu strazakow.
    W karetce ratownicy, w SP ratownicy ... czemu nie ?

    W przychodni ?

    J.