    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Date: Mon, 29 Nov 2010 11:08:21 +0100
    Subject: Re: Wypadek w szkole. Zadośćuczynienie.
    Newsgroups: pl.soc.prawo

    Damian wrote:

    > Wychowawca przyznał w prywatenej rozmowie, że jednak go nie było na
    > miejscu wypadku. Twierdzi, że odpowiedzialny był wtedy inny pedagog
    > pełniący dyżur na przerwie. Godz. wypadku w protokole 8.50 . Pierwsza
    > lekcja zaczyna się się o 8.00. Więc nie wiem jak to zakwalifikować
    > przerwa/lekcja? Dzieci w zeznaniach: jedne, że przed dzwonkiem drugie po
    > dzwonku. Jest się do czego przyczepić?

    Ja to bym się przyczepiła do nieudzielenia pomocy po wypadku. Do czego to
    podobne, żeby dzieciak po wybiciu zębow nie trafił do lekarza i żeby nie
    poinformowano rodziców?
    Koleżanka mojej córki wybiła sobie nowiutką stałą jedynkę, ale dzięki
    przytomności opiekunów, tarafiła od razu z tą pozbieraną z podłogi jedynką
    do dentysty i ma ją do dziś.
    J.