  • Data: 2010-11-29 15:21:42
    Temat: Re: Wypadek w szkole. Zadośćuczynienie.
    Od: "Damian" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy ktoś orientuje się dokładnie jaki czas posiada szkoła aby zacząć działać
    po złożeniu mojego zażalenia do protokołu powypadkowego?
    To dla mnie bardzo ważne bo dziś zaniosłem to zażalenie(musiałem bo miałem 7
    dni) i poprosiłem o jak najdłuższe zawieszenie działań szkoły bo prowadzimy
    rozmowy ugodowe z wychowawcą. Dyrektor jednak stwierdził, że ma 7 dni. Ja
    słyszałem(już nie pamiętam gdzie) o 30 dniach.
    Ktoś może odpowiedzieć? Ale musi być pewnik!
    POzdr
    Damian