  • Data: 2013-09-04 11:49:47
    Temat: Re: Włamanie na konto bankowe internetowe.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.09.2013 11:15, Paweł pisze:

    > No właśnie tu jest problem bo niektóre banki mają limit miesięczny
    > ustawiony na 5k dajmy na to. To będę dalej reklamował w banku. Bo 1

    Niektóre. I niekoniecznie - to zależy od umowy oraz ustawień
    dokonywanych przez samego klienta.

    Ja np. mam ustawienia dość paranoiczne i czasem się na własne
    zabezpieczenia nacinam.

    > przelew jestem w stanie zrozumieć ze nic podejrzanego się nie dzieje.
    > Ale juz po kilku powinni chociaz do mnie zadzwonić...

    Podaj podstawę prawną. Masz to w umowie?

    > Bynajmniej jeden forumowicz coś kombinuje a nie się nabija...

    Twoje umiejętności w zakresie języka polskiego są podobnie słabe jak
    twoje umiejętności w zakresie obsługi systemów komputerowych.

    Jak nie rozumiesz jakiegoś słowa ("bynajmniej") to go nie stosuj tylko
    dlatego, że w twoich uszach ładnie brzmi.

    PS: ograniczaj cytaty.