  • Data: 2013-09-04 12:31:58
    Temat: Re: Włamanie na konto bankowe internetowe.
    Od: Paweł <pawelpmalpa@o2kropkapl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-04 11:51, Andrzej Lawa pisze:

    > A jak by się zwrócił i ty byś dał się nabrać, to od kogo byś żądał
    > odszkodowania (oprócz fałszywego wnuczka), hmm?

    Może inaczej. Miałem w moim banku hasła jednorazowe papierowe (nie
    chciałem z tego rezygnować) ale bank się z tego wycofał i od maja
    zostały mi tylko hasła jednorazowe smsowe . O włamaniach na konta
    słyszałem np po logowaniu na konto wyskakiwało okienko z prośba o
    weryfikację i podanie trzech kolejnych kodów jednorazowych itp.
    Od czerwca miałem tel z androidem i niestety nie wiedziałem jeszcze o
    tym nowym wirusie zitmo dopiero po fakcie zacząłem przeglądać masę
    róznych stron począwszy od banków i zakładki bezpieczeństwo skończywszy
    na www.zbp.pl itp.
    Umowę z bankiem zawarłem w tamtym roku - ale muszę ją przeczytać od
    deski do deski.