  • Data: 2013-09-04 13:21:33
    Temat: Re: Włamanie na konto bankowe internetowe.
    Od: Adam Górski <gorskiamalpa@wpkropkapl> szukaj wiadomości tego autora

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > A co ja niby napisałem, hmm?

    > Albo umorzy z powodu niewykrycia sprawców.

    > Ano.

    > Wierzący w przesądy mogą się pomodlić.

    Ok. Powiedz jeszcze jak wielkie doświadczenie masz w takich sprawach ?
    Pracujesz w banku ?
    Jesteś specem od zabezpieczeń ? Informatykiem ?
    Radcą prawnym ?

    Czy tylko w szerokim pojęciu osobą umiejącą czytać i myśleć ? ( bez
    żadnych podtekstów i uwłaczania )

    Mam dziwne wrażenie że masz potrzębę pochwalić się jaki jesteś sprytny i
    przezorny. Szacunek, być może taki właśnie jesteś.

    Ciężko ocenić wypowiedź człowieka nie znając jego doświadczenia.

    Powiedz jak zachowałbyś się w takiej sytuacji.

    Podobnie jest z kierowcami , zapytaj pierwszego z brzegu , każdy
    świetnie jeździ. Ale jednak są wypadki na drogach.

    Pozdrawiam

    Adam