  • Data: 2013-09-04 12:57:49
    Temat: Re: Włamanie na konto bankowe internetowe.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Drogi anonimowy oszczerco!
    >
    > Zamknij uprzejmie swój kłamliwy pysk i łaskawie nie wypowiadaj się w
    > moim imieniu, OK?

    Niestety, Andrzeju, takie wyrobiłem sobie *moje* zdanie na Twoj temat.
    Lubisz obrażać ludzi, pokazywac, ze sobie z jakims tematem nie radzą, ze sa
    w czymś gorsi albo po prostu w ten sposób podkreślac w Twoim mniemaniu
    swoją rację w danym temacie i wtedy nie szczędzisz im epitetów typu
    "oferma" i innych.

    To jest moje zdanie i prosze abys nie mowił mi czy mam je wyrażac czy nie.
    Zwłąszcza, ze sam nie raz oberwał od Ciebie obelga, wiec mam do tego prawo
    jak mało kto.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć