  • Data: 2013-09-04 13:37:49
    Temat: Re: Włamanie na konto bankowe internetowe.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.09.2013 13:21, Adam Górski pisze:

    [ciach wielki cytat]

    > Ok. Powiedz jeszcze jak wielkie doświadczenie masz w takich sprawach ?
    > Pracujesz w banku ?
    > Jesteś specem od zabezpieczeń ? Informatykiem ?
    > Radcą prawnym ?

    A dla kogo ten wywiad?
    [ciach]

    > Ciężko ocenić wypowiedź człowieka nie znając jego doświadczenia.
    >
    > Powiedz jak zachowałbyś się w takiej sytuacji.

    W "takiej" czyli w jakiej?

    Zrobienia głupoty z powodu nieznajomości dość podstawowych zasad
    bezpieczeństwa? Bluznąłbym parę razy, złożył zawiadomienie, a potem
    poszukał kogoś kompetentnego, kto by mnie podszkolił.

    Swoją drogą biorąc pod uwagę od jak dawna siedzę w temacie
    bezpieczeństwa komputerów, pozwolę sobie zadać ci pytanie na
    analogicznym poziomie abstrakcji: co ty byś zrobił, jakbyś nie odróżniał
    złotówek obecnych od tych sprzed denominacji i przyjmował stare 100zł z
    Waryńskim jak nowe 100zł?