    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wiarygodność biegłych
    Date: Tue, 11 Jul 2023 02:26:09 +0200
    <u883ee$rt0$1$Shrek@news.chmurka.net> <NT3qM.81761$RWb2.73116@fx13.ams1>
    <V_3qM.81762$RWb2.56978@fx13.ams1>
    <u8bdqn$gtm$2$RTomasik@news.chmurka.net>
    <jubqM.85792$RWb2.72188@fx13.ams1>
    <u8blm5$lbm$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <UvoqM.68176$hnp2.51807@fx11.ams1> <u8dg9d$s41$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <u8du1p$5sn$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <u8e746$aja$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <u8e8ob$bst$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <u8e95q$btk$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <u8el9h$j40$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <1tjye88wjwc1f$.9vuyi6f6k2wh$.dlg@40tude.net>
    <u8eom5$la9$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <u8f8mh$viu$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <g2JqM.27489$YL1.25152@fx04.ams1>
    <u8ggrl$s86$3$RTomasik@news.chmurka.net>
    <h%0rM.310887$k4b1.94356@fx12.ams1>

    > Czy Ty na pewno rozumiesz co to jest prawdopodobieństwo i zarządzanie
    > ryzykiem? Od skończenia 16 lat jedziesz na walerianie i prozaku, czy
    > unikasz w ogóle wychodzenia z domu, nie mówiać o prowadzeniu pojazdów
    > mechanicznych?

    Przyznam, że nie do końca ogarniam, co chciałeś napisać. Jeśli w ramach
    zarządzania ryzykiem uznaliśmy, że istnieje śladowe prawdopodobieństwo,
    że dziecko zostanie tak "złapane" przez te drzwi i to ryzyko po prostu
    akceptujemy, to nie czepiajmy się teraz motorniczego, że w końcu doszło
    do tego mało prawdopodobnego zdarzenia. Kiedyś musiało.

    Motorniczy temu winien nie jest. Nie ma co również marudzić, że pudło
    wagony albo drzwi mu to utrudniało. Zaakceptowaliśmy ryzyko i trzeba po
    prostu zapłacić odszkodowanie.
    --
    (~) Robert Tomasik