  • Data: 2023-07-11 05:50:17
    Temat: Re: Wiarygodność biegłych
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chciałem napisać, że zawsze jest to śladowe ryzyko i my je akceptujemy.
    > Przy czym na motorniczym spoczywa obowiązek minimalizacji ryzyka poprzez
    > stosowanie środków zmniejszających to ryzyko, więc np. obserwacji w
    > lusterku itp. Ale nawet jakby miał kamery i na zewnatrz i w środku to
    > ryzyko, że coś pójdzie nie tak nadal istnieje, tylko jest ono takie, że
    > się z tym zwyczajnie godzimy (jakby to dziwnie nie zabrzmiało). I sadze,
    > że to jest własnie taki przypadek odnosnie tych nieszczęsnych drzwi.

    Problem z tymi nieszczęsnymi drzwiami jest taki, że był nierozwiązywalny
    30 lat temu. Dziesięć lat temu rozwiązanie było banalne i nawet tanie.
    Ktoś nie przeprowadził ponownej analizy ryzyka. A i opowieści rzecznika
    prokuratury wskazują na to że motorniczego chcą udupić bez względu na
    rzeczywistą winą, bo ktoś musi być winny (a jak nie motorniczy to co ci
    odpowiadają za brak ponownej analizuy ryzyka przy modernizacji albo co
    gorsza jej wykonanie i zaakceptowanie ryzyka mimo dostępnego rozwiązania
    go elimującegoego.

    Wspominałem już że nie byłoby takie dziwne, gdyby wcześniej ten biegły
    pisał podobne głupoty i na tej podstawie nie zrobiono kamer, bo skoro
    widoczność nie jest utrudniona to nie ma problemu i po chuj kamery?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!