  • Data: 2023-07-11 12:57:07
    Temat: Re: Wiarygodność biegłych
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miałem przyjemność z 13[N] Maluchem, skręcając na Puławskiej w lewo (nie pamiętam,
    czy były tam światła).
    Jadąc od blacharza do lakiernika po poprzedniej stłuczce.
    Co się nasłuchałem to ich ;-))
    Jakby motorniczy nie miał refleksu do dzwonka potrafiącego podnieść umarlaka to by
    mnie nie było, zanim się tramwaj zatrzymał to
    wszystkie wagony już przejechały.
    Ale ślad był niewielki, jakby ktoś śrubokrętem przejechał po narożniku maski.
    Kazał mi napisać oświadczenie, żeby go za otartą farbę nie obciążyli ;-)
    Taka listwa (odbojka) była na burtach, i tą odbojką pojechało po Maluchu.

    -----