  • Data: 2023-07-11 06:15:38
    Temat: Re: Wiarygodność biegłych
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo przez 1,5s nie ogarniesz 6 drzwi.

    E tam - skoro nic nie utudnia widoczności to spokojnie ogarniesz. Skoro
    w samochodzie ogarniasz bliżej nie określoną liczną innych uczestników,
    których możesz się spodziewać w zasadzie wszędzi.

    > Pewnie rozsądniej jest poczekac
    > (pomonitorować) bez ruszania kolejne 2-3s właśnie ze wzgledu na
    > możliwość, że kogoś przytrzasneło. A jak jeździ warszawskie metro, bo
    > wszystkie metra i pochodne co widziałem własnie czekają z odjazdem dobre
    > 3-5s zanim ruszą.

    W metrze to przynajmniej u nas sa kamery, a zwłoka z ruszeniem wynika z
    tego że hamulce są chyba pneumatyczne.

    > Ale co ma do tego Twoja prędkość?

    Pokazuje, że takie gapienie się 5 sekund w lusterko jest absurdalne, bo
    się w coś w ładujesz jak nie będziesz patrzył przed siebie. A na drodze
    jest znacznie więcej do ogarnięcia niż w tramwaju i nikt nie mówi że 1,5
    sekundy to mało.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!