  • Data: 2023-07-10 06:00:28
    Temat: Re: Wiarygodność biegłych
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie musza mu odowadniać, że widział, a że powinien widzieć jesli
    > sprawdzał tak jak powinien był sprawdzić.

    Skoro nie widać tych drzwi a jest kontrolka ich zamknięcia, to powinien
    sprawdzić kontrolę.

    > 1,5s to MZ mało żeby rozsądnie sprawdzić.

    A ile patrzysz w lusterko przy zmianie pasa?

    > Mimo wszystko zanim ruszy powinien.

    Bo ja wiem - jak zmieniam pas to patrzę w lusterko a nie kamerę cofania
    (pomijając że jest wyłączona, ale można ją skonfigurować żeby cały czas
    była włączona).

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!