  • Data: 2023-07-10 01:55:36
    Temat: Re: Wiarygodność biegłych
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-07-09, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Skoro nie ma monitoringu wizyjnego (rzeczniczka tramwajów warszawskich
    > potwierdzała) to o jakiej innej widoczności możemy mówić?

    No skoro faktycznie nie ma to nie ma, ale jakiś musi być, bo inaczej te
    1.5s na obserwacje musiało by być z dupy wzięte. Może jest tylko kamera
    na motorniczego, taka typowa, dwukanałowa "dashboard"?

    > Przecinak to bardziej 13N. Legenda miejska mówi, że kiedyś jak trafił
    > przegubowego ikarusa to mu się przegub "rozpiął":)

    13N taki łagodny, zaokrąglony. Mój ś.p. ojciec, dużym fiatem, ze mną w
    śroku zresztą, miał przyjemność (ze 105N), małą ale zawsze. Potem się
    tego fiata naszpachlowałem.

    --
    Marcin