    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wejście do marketu z plecakiem...??
    Date: Tue, 05 Oct 2004 01:59:45 +0200

    W odpowiedzi na pismo z dnia nie 3. października 2004 19:45 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Budzik:

    > Użytkownik Tristan Alder s...@p...onet.pl ...

    > nie rozumiem! Jak ktos ma plecak to cham??

    Nie. Jeśli pakuje się na halę targową, stwarza zagrożenie i odmawia złożenia
    plecaka w depozycie na wezwanie służb porządkowych to jest to dla mnie
    cham. Tak samo jak chamy jeżdżące z plecakiem w autobusie.

    > Dlaczego jak chce szybko wpasc
    > do sklepu to musze gdzies zostawiac plecak???

    Nie gdzieś, ale w szafkach obok wejścia albo w depozycie.

    > Pomijam fakt ze jak mam tam
    > cos wartosciowego to wolałbym sie z nim nie rozstawac?

    To nie właź z wartościowym do sklepu. Albo nie noś w plecaku.

    A poza tym -- wszystkie marudy to oczywiście bogacze i nie zależy im na
    pieniactwie i opluwaniu bogu ducha winnego ochroniarza, tylko na pilnowaniu
    swojego bogactwa noszonego na plecach... Waść mnie nie rozśmieszaj.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)