  • Data: 2004-10-04 23:56:32
    Temat: Re: Wejście do marketu z plecakiem...??
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 5 Oct 2004, fi5h wrote:

    >+ SQLwysyn wrote:
    >+ > Użytkownik "m." <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    >+ > news:cjm5v3$8pt$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >+ >>
    >+ >> Nie narusza? Mają ciebie prawo wyprosić/ nie wpuścić bo sobie nie
    >+ >> życzą osób z plecakiem.
    >+ >
    >+ > Maja równiez prawo zakazac mi oddychac bo nie zycza sobie osób
    >+ > chuchajacych na towary? Smieszna jestes.
    >+
    >+ a czemu nie ?? wtedy idziesz i kupujesz u konkurencji.

    Z tym drugim to zgoda :)

    >+ Mamy wolny rynek i
    >+ wolnosc osobista, jak sobie zazycze ze na moim terenie nie bedziesz chodzil
    >+ w butach to do sklepu tez nie wejdziesz i bedziesz je sciagal przed
    >+ wejsciem. Tylko mi nie mow ze nie moge bo to bedzie smieszne.

    Jakbyś mógł odnieść się do:

    n.zabrze.pl>

    ...i powiedzieć że się MYLĘ z tymi ograniczeniami właścicieli
    mieszkań, sklapów, bankierów i prawników... to byłoby śmiesznie :)

    [...]
    >+ Jak taki cwany jestes to powiedz czy wpuszczanie do restauracji gdzie
    >+ regulamin przewiduje tylko stroje wieczorowe, osoby w dresach i z
    >+ plecaczkiem bylo by normalne. I czemu taka osoba nie upiera sie by tam ja
    >+ wpuscili ? ograniczaja jej tym swobode obywatelska ?

    A dyskusja nie zaczęła się od BRAKU tegoż regulaminu ?

    >+ A ograniczanie swobody wlasciciela lokalu ?

    Właścicielu lokalu, wynajmij ten lokal. Najlepiej lokal mieszkalny
    lokatorom. Dowiesz się jak szerokie są swobody :)
    Zastrzegam że całkiem spora paczka owych ograniczeń JEST UZASADNIONA,
    IMHO.

    [...]
    >+ w koncu to jego wlasnosc i ma on
    >+ prawo decydowac o jej przeznaczeniu i decydowac na to jak jego lokal bedzie
    >+ funkcjonowac.
    >+ Jak by ktos przyszedl Ci do domu i kazal nosic fioletowe majtki to wtedy
    >+ mozesz mowic o ograniczaniu swobod.

    No, jakby tak właściciel domu przyszedł... albo jak ty będąc
    WŁAŚCICIELEM owego domu byś przyszedł... ;)

    pozdrowienia, Gotfryd