  • Data: 2004-10-05 06:44:57
    Temat: Re: Wejście do marketu z plecakiem...??
    Od: "fi5h" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Z tym drugim to zgoda :)

    a czemu nie :) "Szanowny kliencie w naszym sklepie nie oddychamy" widzisz
    taka wywieszke i idziesz do konkurencji :)
    a co z wywieszkami typu "zaraz wracam" itp :) czy jak taka zobacze na
    drzwiach sklepu to moge wchodzic i sobie kupowac :)
    A co z wywieszkami godzin otwarcia ? :) czy jesli ochroniarz zwroci uwage
    klientowi ze juz zamykamy itp to ten ma prawo sobie wejsc do sklepu i łazic
    ? :)

    > Jakbyś mógł odnieść się do:

    n.zabrze.pl>

    > ...i powiedzieć że się MYLĘ z tymi ograniczeniami właścicieli
    > mieszkań, sklapów, bankierów i prawników... to byłoby śmiesznie :)
    >
    > [...]
    >
    > A dyskusja nie zaczęła się od BRAKU tegoż regulaminu ?

    a nie wiem od czego sie zaczyna :) konczy sie na takich glupich
    stwierdzeniach ze ochroniarz nie moze przekazac zasad regulaminowych ustnie
    itp :) moim zdaniem moze, bo skad ma wiedziec czy klient umie czytac :) moze
    i nie umie :)

    > No, jakby tak właściciel domu przyszedł... albo jak ty będąc
    > WŁAŚCICIELEM owego domu byś przyszedł... ;)

    to bys zasuwal w różowych stringach :) eheheh albo OUT :)

    > pozdrowienia, Gotfryd

    pozdro :)

    --
    fi5h