  • Data: 2004-10-02 07:28:38
    Temat: Re: Wejście do marketu z plecakiem...??
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z dnia śro 29. września 2004 15:08 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Lesio5:

    > Użytkownik "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl> napisał w wiadomości
    >>

    > A widziales gdzies taki sklep, gdzie wisi taka informacja? Ja nie.
    > Przemowa ochroniarza nie ma żadnej mocy prawnej.

    To jets pracownik sklepu i ma prawo do zarządzania. Czy jeśli przyjdzie i
    powie ,,zamykamy, proszę opuścić sklep'' to będziesz siedział dalej, bo
    przecież nie przyszedł Ci to powiedzieć właściciel? Przebywając na terenie
    sklepu, stosujesz się do porządkowych zaleceń obsługi. Jeśli obsługa
    stwierdzi, że masz przejść w inne miejsce, albo opuścić teren sklepu, to
    nie musi wcześniej pisać regulaminu i zatwierdzać go u notariusza. Od tego
    jest obsługa, żeby regulować porządek i jeśli się nie zgadzasz, możesz
    wybrać inny sklep.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)