  • Data: 2004-10-02 10:35:08
    Temat: Re: Wejście do marketu z plecakiem...??
    Od: "m." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bungo" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cjltii$3ae$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wspolczuje. Masz gen PRL-u...
    > A powaznie - zakaz wchodzenia do sklepu z
    plecakiem/torba/siatka/puderniczka
    > itp nie jest "zakazem porzadkowym". Poza tym praw i obowiazkow obywateli w
    > praworzadnym panstwie nie wprowadza "pracownik sklepu majacy prawo do
    > zarzadzania".
    > Przeczytaj jakie zrodla prawa zapisane sa w Konstytucji
    ]
    Jak już powołujesz sie na konstytucję to przeczytaj całą. Jak dobrze
    pamiętam jest tam również o własności prywatnej. A taki
    sklep/market/supermarket to własność prywatna. Jak będę miała kaprys to
    sobie otworzę sklep, postawię przy drzwiach ochroniarza i będę wpuszczać
    tylko łysych. I kto mi zabroni? Ech, może i dobrze że reagujecie z dystansem
    do poleceń "umundurowanych", szkoda tylko ze brak szacunku i rozumienia
    pojęcia własności prywatnej. Która ponoć jest święta od czasów rewolucji
    francuskiej, ale widać nie w każdym społeczeństwie. Przeczytaj konstytucję -
    tak do poduszki. A jak masz ochotę to zwróć jeszcze uwagę na ustęp o
    immunitetach naszych parlamentarzystów. Ciekawe czy znajdziesz sprzeczność
    między tym co się dzieje, a tym co widnieje w konstytucji.

    m.