  • Data: 2004-10-02 07:26:25
    Temat: Re: Wejście do marketu z plecakiem...??
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z dnia śro 29. września 2004 17:34 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Kamil Jońca:

    > Prawnie skuteczny ?

    Jak przyjdziesz do mnie w obłoconych buciorach i powiem ,,stary, wyskakuj z
    gumiaków albo spadaj'' to będzie prawnie nieskuteczne? Mam wieszać na
    klatce Regulamin Wejścia do Tristana?
    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)