  • Data: 2012-06-28 21:54:24
    Temat: Re: Wejście bez nakazu?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.06.2012 21:33, spp pisze:

    > Czemu powiedzonko o muchach przychodzi na myśl?

    Bo to ulubione powiedzonko tych, co się lubią snobować publicznie tym,
    że są inni od większości. Głupawe zresztą, bo owszem, dla much ten
    sposób działania się jest ok... Dla człowieka niekoniecznie.

    Mnie tam osobiście nie przeszkadza, że ktoś lubi teatr. Jest to na tyle
    neutralne dla mnie, że niech tam sobie lata i codziennie. Ale większość
    ludzi jednak ma inne gusta i twierdzenie, że trzeba zlikwidować
    telewizję i zapędzić ludzi do teatru jest śmieszne.

    Możesz sobie czytać książki, chodzić do teatru, jak lubisz. Ja byłem
    parę razy w życiu w teatrze i to nie dla mnie. Książki (rozrywkowe)
    czytywałem w latach 80 i 90, jak nie było za wiele innej rozrywki. Świat
    się rozwija i pojawiły się inne sposoby rozrywki niż książki czy teatr.
    A że ktoś je nadal lubi, to niech korzysta. Nie postuluję ich
    likwidacji, jak likwidację telewizji postulował bodajże ,,m''.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek