    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wejście bez nakazu?
    Date: Thu, 28 Jun 2012 09:28:35 +0200

    W dniu 27.06.2012 23:57, Andrzej Lawa pisze:
    > Taaaak. Tak się tłumacz.

    No. Znana nazwa. No ale cóż, nie od dzisiaj wiadomo, że jak Pan Lawa
    użyje słowa pisuar, to jest tak zabawny, że aż boki zrywać, ale jak inni
    sobie z nazwą porobią zabawy językowe, to już Pan Lawa czuje się
    obrażony i Języka Nie Rozumie.

    > Twój dowcip jest ciężki jak neutronium... I ma taki sam polot.

    No dowcip z pisuarem jest faktycznie tak górnych lotów, że nie dam rady
    dorównać. Kloaczne dowcipy słabo mi niestety wychodzą.

    > Ech, przypominasz mi pewną postać z pewnej sztuki teatralnej... Też taki
    > zasmarkany świętoszek, wysyłający wszystkich do piekła...

    Ja tam nikogo nie wysyłam, sam się deklarowałeś kiedyś w innej
    rozmowie. Masz co prawda jeszcze czas zmienić decyzję, ale po sile
    deklaracji wtedy przedstawionych przyjąłem już pewne założenie.

    > Pięknie go
    > zagrał Wojciech Pokora (parę razy to puszczali w Teatrze Telewizji, więc
    > może przypadkiem/omyłkowo obejrzałeś)...

    Nie.

    > Bo?

    Bo wydałem pieniądze i jeszcze mam dodatkowe wydać za prawo wydania.

    > A dlaczego? Toż to karanie za to, że ktoś dobrze pracuje!

    Nie karanie. Opłata za usługi społeczne. Ustalona na zasadzie ,,tyle, na
    ile mnie stać''. Składkę parafialną też płacę jako procent od dochodów.
    Stać mnie na więcej, to daję więcej, stać mnie na mniej, daję mniej.

    > [ziew]
    > Idź się Natankowi poskarżyć.

    [ziew] Oddawaj, oddawaj haracze na lewo i prawo, jak lubisz. Może mi też
    coś oddasz w ramach akceptowania dowolnie debilnych opłat?

    -20-000z-rocznie-za-dziake_264588.html
    > ROTFL
    > Superekspres...

    Piszą o tym różne media, a część ogródków jest obanerowana akcjami
    protestacyjnymi.
    No ale ty jesteś z tych, co to zaprzeczą własnej dupie, jeśli tylko jej
    istnienie ja potwierdzam.

    >To może jeszcze powołaj się na Jana Pająka i jego
    > telepatyczne piramidy?

    Nie wiem, nie znam.

    > Ach, czyli teraz i dochodowy ci nie pasuje?

    Nie. Mówiłem o dodatkowej karze za zarabianie. Skoro zarabia, to
    dochodowy płaci, więc jakiś katastralny dodatkowo za karę że zarabia mi
    nie pasuje. Już to pisałem dwa listy temu.

    Jak ktoś zarabia na aucie, to nie płaci dodatkowego podatku-kary od
    zarabiania na aucie.
    Jak ktoś zarabia grą na akordeonie, to nie płaci dodatkowego haraczu od
    akordeonu.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek