    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wejście bez nakazu?
    Date: Wed, 27 Jun 2012 23:09:26 +0200

    W dniu 27.06.2012 22:10, Andrzej Lawa pisze:

    > Jesteś łaskaw być w błędzie.

    Pacz pan, tyle roków elektronika u mnie działa i jeszcze się nic nie
    zepsuło bez ingerencji z zewnątrz.

    > Nawet jeśli żaden mikroukład ci się nie przegrzeje, to mikroprocesory są
    > obecnie tak zminiaturyzowane, że w trakcie normalnej pracy ich
    > wewnętrzne ścieżki niszczeją.

    Może i niszczeją, ale jakoś jeszcze żaden mi się nie spsuł.

    > No i zawsze pozostają układy zasilające (tranzystory mocy mogą się
    > ładnie sfajczyć od głupiego skoku napięcia)

    No od skoku napięcia tak, ale to ingerencja z zewnątrz. Więc to nie tak,
    że producent zaplanował, że po upływie gwarancji sprzęt siądzie.

    czy stabilizujące (mi
    > niedawno po ledwie 5 latach spuchł kondensator na płycie głównej i
    > zdechła).

    Zdechła czy zdechł kondensator? Bo owszem, kondensatory elektrolityczne
    są na płycie głównej najbardziej w sumie ,,mechanicznym'' elementem, bo
    faktycznie tam zachodzą reakcje chemiczne. Ale wtedy się wymienia
    kondensator i płyta zazwyczaj działa. Przerabiane w praktyce n razy.

    > Jakbyś czytał książki, to może byś nie wypisywał bredni o "elektronice
    > na dziesięciolecia" ;->

    No tak, byłbym teoretykiem, a nie praktykiem.

    > No i wyszedłeś na buraka granatem od pługa oderwanego.

    Opinią ĄĘ A-rtystów z TE-atru mnie może mnie naskoczyć tam, gdzie pan
    możesz pana majstra w niedomówienie pocałować.

    Ja tam wolę obejrzeć porządny film na wygodnym łóżku, niż siedzieć w
    ciasnym foteliku teatralnym, na zawołanie dzwonka latać na przerwy jak w
    szkole i oglądać przeciętnie porywającą opowieść rozgrywającą się w
    statycznej scenerii, opowiedzianą z użyciem mało zaawansowanych środków
    technicznych i brudnawych kostiumów przez znudzonych kolejnym graniem
    tego samego aktorów.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek