  • Data: 2007-05-17 10:26:01
    Temat: Re: Urzad Miasta - Ochrona danych osobowych
    Od: Buster <r...@w...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Baczek pisze:
    > Ale tu jest chyba o tyle dziwne, ze dane sa firmy ktora nie istnieje
    > jeszcze.

    Niekoniecznie. Ale to jest moje zdanie, i jakiś prawnik musiałby to
    potwierdzić lub zanegować. Dane firmy są w rejestrze od momentu wpisania
    ich tam. Dla przykładu. Ja rejestrując firmę wpisałem datę rozpoczęcia
    działalności na np. 1.04.2007. Natomiast dane firmy zostały wpisane do
    rejestru dnia. 12.03.2007. I od tego momentu już tam są. Poza tym
    zauważ, że Bank przesłał ofertę na założenie konta firmowego, które jest
    niezbędne podczas rejestracji w US. Ale tak jak mówie, to jest moją
    logikę. Musiałby się wypowiedzieć jakiś prawnik w tej sprawie.

    --
    Pozdrowienia
    Radek Dobrowolski vel Buster