  • Data: 2007-05-17 16:00:55
    Temat: Re: Urzad Miasta - Ochrona danych osobowych
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@p...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 17 May 2007 09:00:48 +0000 (UTC), tommy napisał(a):

    > Jak prosto sie domyslec ludzie z Urzedu Miasta dostarczaja im te dane
    > (budynek ING BANK znajduje sie obok UM).
    > Czy to jest zgodne z prawem? Co mam z tym zrobic?

    nie koniecznie.
    W Warszawie firmy wysyłające do przedsiebiorców swoje oferty mają ułatwione
    zadanie:
    http://gimli-1.um.warszawa.pl/edg_wyszukiwarka/edg_w
    yszukiwarka.asp

    Troszkę tylko trzeba popracować, wpiszesz Marszałkowska i już masz:
    "Czas wyszukiwania: 5 s
    Znaleziono 1395 przedsiębiorców spełniających zadane kryteria"

    przy założeniu, ze codziennie ktoś monitoruje uzupełnienie danych...

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net + http://grupy.3mam.net