  • Data: 2007-05-17 11:34:07
    Temat: Re: Urzad Miasta - Ochrona danych osobowych
    Od: tommy <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 17 May 2007 13:20:42 +0200, Herald napisał(a):

    > teraz to jesteś przeczulony ;)))
    > Akurat ING i BŚ to jedno ciało ;)

    > A zgłosiłeś się już "po REGON"? Czyli masz wpis do ewidencji w garści?

    > To fajnie :)
    > Ale GUS nadal o tobie nie ma pojęcia :)

    No fajnie, bo teraz zadzwonili z jakiegos innego, powiedzialem ze nie
    jestem zainteresowany bo wybralem juz dawno mBank.
    Nie mam wpisu jeszcze w rekach.

    Facet powiedzial ze ma informacje z GUSu, a
    ja oczywiscie jeszcze RG-1 nie skladalem bo nawet nie bylem po
    zaswiadczenie o wpisie do ew. dg. Nie wiem co tutaj jest grane i skad oni
    maja te informacje.

    Z tego co wiem to GUS otrzymuje informacje o wpisie z UM, lecz informacja
    o tym, ze mam dzialalnosc powinna sie chyba pojawic dopiero po RG-1?
    Nie wiem skad oni to maja i kto to przekazuje.