eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUporczywy administrator › Re: Uporczywy administrator
  • Date: Wed, 05 Jul 2006 10:35:32 +0200
    From: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.4 (Windows/20060516)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uporczywy administrator
    References: <e89f8l$bo7$1@news.onet.pl> <44a849c6$1@news.home.net.pl>
    <e8bm5s$156$1@news.onet.pl> <44aa7204$1@news.home.net.pl>
    <e8fsaj$cqm$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <e8fsaj$cqm$1@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 0627-0, 2006-07-03), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    NNTP-Posting-Host: 80.55.24.130
    Message-ID: <44ab797d$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1152088445 80.55.24.130 (5 Jul 2006 10:34:05 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 34
    X-Authenticated-User: t...@t...home.pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:399081
    [ ukryj nagłówki ]

    Grandalf napisał(a):
    > Maciej Bebenek napisał(a):
    >
    >> (...)
    >> przypadku obniżki z reguły problemu nie ma, w przypadku podwyżki
    >> operator ma obowiązek o niej powiadomić, a w przypadku braku zgody
    >> klienta, umowa może ulec rozwiązaniu "z winy" operatora.
    >
    > Ok, operator mnie powiadamia listem poleconym po czym ma mój podpis
    > potwierdzający odbiór. Czy to ma już "moc" zmiany ceny podanej w umowie?
    > Bo z drugiej strony taki list może zawierać cokolwiek, że nawet zgadzam
    > się do 300zł/miesiąc bo i tak nie widze co jest w środku.

    Masz dwie opcje:

    - nie robić nic - czyli zaakceptować zmianę ceny
    - nie zaakceptować i, z reguły, rozwiązać umowę.

    W drugim przypadku istotne jest, że w takim przypadku operatorowi nie
    należy się odszkodowanie, kara czy cokolwiek, za wyjątkiem przypadku
    opisanego w art. 56 ust.6

    W przypadku zawarcia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, w
    tym o zapewnienie przyłączenia do sieci, związanego z ulgą przyznaną
    abonentowi, roszczenie z tytułu jednostronnego rozwiązania umowy przez
    abonenta lub przez dostawcę usług z winy abonenta przed upływem terminu
    ustalonego w umowie nie może przekroczyć określonej w umowie
    równowartości ulgi przyznanej abonentowi.

    Istotne jest tu słowo "ulga". Nie żadna kara, odszkodowanie czy
    rekompensata tylko ulga, wyraźnie określona w umowie, co do rodzaju i
    wielkości.

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1