  • Data: 2006-07-06 18:46:52
    Temat: Re: Uporczywy administrator
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Grandalf napisał(a):

    > Ja się nie bronię tylko rozważam różne możliwości wyjść z sytuacji,
    > które nie muszą mieć miejsca, a w moim przypadku nawet jeszcze nie miały.

    No więc jeżeli nastąpi taka sytuacja, że ci twój ISP wyśle nowy
    regulamin, to w zasadzie każda możliwość kończy się dla ciebie tym
    samym: musisz wypowiedzieć umowę lub zaakceptować regulamin (nie wiem
    czy brak akceptacji regulaminu jest rownoznaczny z wypowiedzeniem umowy,
    czy brak nieakceptacji jest równoznaczny z akceptacją regulaminu, to
    pewnie zależy od umowy).

    Przy czym bardziej ci się opłaca odebrać bo:
    - jeżeli nie odbierzesz, po dwukrotnym awizo przesyłka jest uważana za
    skutecznie doręczoną. Tyle że wtedy nie wiesz co zostało doręczone.

    - jeżeli odbierzesz, to możesz zawsze ściemniać że przysłał ci pustą
    kartkę (chociaż to na bardzo krótkich nogach i pewnie na nic się nie
    zda). Jeżeli nie odbierzesz - to wtedy nie możesz mówić że list który
    skutecznie dostałeś to nie było to co ISP mówi, bo on ma ten list w ręku :)

    p. m.