eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUporczywy administratorRe: Uporczywy administrator
  • Data: 2006-07-05 08:35:32
    Temat: Re: Uporczywy administrator
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Grandalf napisał(a):
    > Maciej Bebenek napisał(a):
    >
    >> (...)
    >> przypadku obniżki z reguły problemu nie ma, w przypadku podwyżki
    >> operator ma obowiązek o niej powiadomić, a w przypadku braku zgody
    >> klienta, umowa może ulec rozwiązaniu "z winy" operatora.
    >
    > Ok, operator mnie powiadamia listem poleconym po czym ma mój podpis
    > potwierdzający odbiór. Czy to ma już "moc" zmiany ceny podanej w umowie?
    > Bo z drugiej strony taki list może zawierać cokolwiek, że nawet zgadzam
    > się do 300zł/miesiąc bo i tak nie widze co jest w środku.

    Masz dwie opcje:

    - nie robić nic - czyli zaakceptować zmianę ceny
    - nie zaakceptować i, z reguły, rozwiązać umowę.

    W drugim przypadku istotne jest, że w takim przypadku operatorowi nie
    należy się odszkodowanie, kara czy cokolwiek, za wyjątkiem przypadku
    opisanego w art. 56 ust.6

    W przypadku zawarcia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, w
    tym o zapewnienie przyłączenia do sieci, związanego z ulgą przyznaną
    abonentowi, roszczenie z tytułu jednostronnego rozwiązania umowy przez
    abonenta lub przez dostawcę usług z winy abonenta przed upływem terminu
    ustalonego w umowie nie może przekroczyć określonej w umowie
    równowartości ulgi przyznanej abonentowi.

    Istotne jest tu słowo "ulga". Nie żadna kara, odszkodowanie czy
    rekompensata tylko ulga, wyraźnie określona w umowie, co do rodzaju i
    wielkości.

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1