eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUporczywy administrator › Re: Uporczywy administrator
  • Data: 2006-07-05 20:24:01
    Temat: Re: Uporczywy administrator
    Od: Grandalf <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > Masz dwie opcje:
    >
    > - nie robić nic - czyli zaakceptować zmianę ceny
    > - nie zaakceptować i, z reguły, rozwiązać umowę.
    >
    > (...)w art. 56 ust.6

    Czego? Jakiegoś Kodeksu czy, nie wiem...

    > W przypadku zawarcia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, w
    > tym o zapewnienie przyłączenia do sieci, związanego z ulgą przyznaną
    > abonentowi, roszczenie z tytułu jednostronnego rozwiązania umowy przez
    > abonenta lub przez dostawcę usług z winy abonenta przed upływem terminu
    > ustalonego w umowie nie może przekroczyć określonej w umowie
    > równowartości ulgi przyznanej abonentowi.
    >
    > Istotne jest tu słowo "ulga". Nie żadna kara, odszkodowanie czy
    > rekompensata tylko ulga, wyraźnie określona w umowie, co do rodzaju i
    > wielkości.

    Naj bardziej mi teraz chodzi o informacjach od admina o podwyżcze
    abonamentu. Czy mój podpis przy odbiorze listy jest równoznaczny z
    zaakceptowaniem podwyżki?

    --
    Zapraszam do odwiedzin:
    http://grandalf.blog.onet.pl/
    Może znajdziesz atrakcyjną ofertę:
    http://www.swistak.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1