eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUporczywy administrator › Re: Uporczywy administrator
  • Data: 2006-07-05 21:06:39
    Temat: Re: Uporczywy administrator
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Grandalf napisał(a):
    > Maciej Bebenek napisał(a):
    >
    >> Masz dwie opcje:
    >>
    >> - nie robić nic - czyli zaakceptować zmianę ceny
    >> - nie zaakceptować i, z reguły, rozwiązać umowę.
    >>
    >> (...)w art. 56 ust.6
    >
    > Czego? Jakiegoś Kodeksu czy, nie wiem...
    >
    >> W przypadku zawarcia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, w
    >> tym o zapewnienie przyłączenia do sieci, związanego z ulgą przyznaną
    >> abonentowi, roszczenie z tytułu jednostronnego rozwiązania umowy przez
    >> abonenta lub przez dostawcę usług z winy abonenta przed upływem
    >> terminu ustalonego w umowie nie może przekroczyć określonej w umowie
    >> równowartości ulgi przyznanej abonentowi.
    >>
    >> Istotne jest tu słowo "ulga". Nie żadna kara, odszkodowanie czy
    >> rekompensata tylko ulga, wyraźnie określona w umowie, co do rodzaju i
    >> wielkości.
    >
    > Naj bardziej mi teraz chodzi o informacjach od admina o podwyżcze
    > abonamentu. Czy mój podpis przy odbiorze listy jest równoznaczny z
    > zaakceptowaniem podwyżki?
    >
    Nie, twój podpis przy odbiorze listu jest równoznaczny z zapoznaniem się
    przez ciebie z tym listem.

    A to w połączeniu z niewypowiedzeniem przez ciebie umowy, skutkuje
    zaakceptowaniem nowych warunków po okresie wypowiedzenia.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1