    From: armar <a...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Upierdliwa prokurator zaskarża wyrok uniewinniający
    Date: Fri, 03 Oct 2008 00:49:21 +0200

    Johnson pisze:

    > Kup sobie nowszy kpk.

    Ech... :(
    To teraz muszę poszukać, kiedy rozdział XXVI kk został dopisany
    do art 185a par. 1 kpk, bo jeśli przed 4 czerwca 2007,
    to trochę się rozminąłem z prawdą...

    Rozumiem, że pozostała część mojej argumentacji nie ma większych błędów
    od strony prawnej i że można przyjąć, że z wysokim prawdopodobieństwem
    można udowodnić w Sądzie, że niepoinformowanie mnie i/lub mojego obrońcy
    o terminie przesłuchania syna w mojej sprawie było zamierzonym
    działaniem pani Prokurator będącej pod wpływem mojej ex-teściowej?
    Zresztą ex-teściowa ma niezłe gadane, choć prawdę mówiąc
    z perspektywy czasu oceniam, że w miarę dorosły człowiek orientuje
    się co jest prawdą. Pani Prokurator najwyraźniej się nie orientuje...
    Kiedyś ktoś mi doradzał płatnego mordercę na teściową:
    http://tnij.org/ex-tesciowa
    Już bym pewnie wychodził z więzienia jako wolny (od niej) człowiek.

    Nie brakuje Ci w stopce końcówki: "i tym częściej się one zmieniają"?
    Mogłaby przypominać, by co tydzień zaglądać do księgarni
    z zapytaniem o nowiutki, aktualny KPK... ;)

    --
    Pozdrawia Marek