  • Data: 2008-10-04 23:03:32
    Temat: Re: Upierdliwa prokurator zaskarża wyrok uniewinniający
    Od: armar <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    jb pisze:

    > I dla ciebie normalne zachowanie jest?

    Jedziesz sobie spokojnie drogą, a tu nagle kierowca z naprzeciwka
    wjeżdża prosto w Ciebie kasując Ci doszczętnie auto.
    Zdenerwujesz się, czy nie?
    Jesteś pewien, że nawet na niego nie krzykniesz?

    Przypomnę znaczenie słowa "gach", które tu użyłem:
    *gach* 'pogardliwe określenie kochanka, zwłaszcza kochanka mężatki'
    Może nie uwierzysz, ale to dla mnie była większa strata
    niż skasowany samochód i zwyczajnie nerwy mi puściły.
    Teraz żałuję i zrobiłbym wiele, gdyby się dało cofnąć tamtą chwilę.
    :(

    Może ktoś to przeczyta i gdy też stanie przed takim faktem
    to będzie wiedział, że najpierw powinien policzyć do 10,
    a później sobie usiąść.

    --
    Pozdrawia Marek