  • Data: 2008-10-04 21:42:03
    Temat: Re: Upierdliwa prokurator zaskarża wyrok uniewinniający
    Od: " jb" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    armar <a...@p...fm> napisał(a):

    > Aha - znęcałem się też nad rodziną, gdyż gdy się dowiedziałem
    > o jej gachu wymsknęło mi się w złości "kurwo" i "szmato",
    > a nawet ją uderzyłem w twarz...

    I dla ciebie normalne zachowanie jest?
    Przypomina mi się klient, który stanąwszy przed sądem o fizyczne i psychiczne
    znęcanie się nad zoną, gdy prokurator odczytał, że bił żonę, wielce oburzony
    wykrzyknął, że nigdy nie uderzył jej pięścią, tylko z otwartej ręki, a to
    przecież żadne bicie jest. Z tego, co piszesz, wynika, że należysz do tej
    samej kategorii ludzi - damskich bokserów, co lubia wyzywać się na słabszych
    (bo dziecku też dawałeś "klapsy"). Nastepnym razem spróbuj z równym sobie, a
    nie z kobietą albo dzieckiem.
    Jeśli to, co tu piszesz, mówiłeś też na rozprawie - to jestem zdumiony, że sąd
    cię uniewinnił...