eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUmowa - najpierw mail a potem na papierze ale ktoś się za mnie już podpisał › Re: Umowa - najpierw mail a potem na papierze ale ktoś się za mnie już podpisał
  • Data: 2007-11-08 14:25:40
    Temat: Re: Umowa - najpierw mail a potem na papierze ale ktoś się za mnie już podpisał
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    addos wrote:
    > Witam
    >
    > Temat dotyczy zamieszczenia reklamy w książce telefonicznej.
    >
    > Czy można mi wmawiać, że zawarłem umowę wysyłając maila (nie posiadając
    > podpisu cyfrowego)?
    > W mailu podobno wyraziłem zgodę na zawarcie umowy. Nie mam tego maila
    > ... musiałem go chyba usunąć ... ehhhh :(
    > Ja zrozumiałem, że wyrażam zgodę na zawarcie umowy i taką właśnie
    > podpiszę gdy przyjdzie pocztą zwykłą.
    >
    > Dla mnie różni się "zawarcie umowy" od "wyrażenia zgody na zawarcie umowy".
    > Pierwsze oznacza sfinalizowanie drugiego.

> [...]
    Umowę można zawrzeć również ustnie, nawet mail nie jest do tego
    potrzebny, tylko firma może mieć problem z udowodnieniem że taką ustną
    umowę zawarłeś.
    Wszystko zależy co było w treści maila

    Jak chcesz im narobić kłopotu to zanieś ta umowe na policję i zgłoś
    sfałszowanie podpisu. Ciepło im się zrobi.