eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUmowa - najpierw mail a potem na papierze ale ktoś się za mnie już podpisał › Re: Umowa - najpierw mail a potem na papierze ale ktoś się za mnie już podpisał
  • Data: 2007-11-08 15:33:26
    Temat: Re: Umowa - najpierw mail a potem na papierze ale ktoś się za mnie już podpisał
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zbynek Ltd. pisze:

    > Jeżeli zgadzasz się na umowę, to nie ma sprawy, jeżeli nie, to jak
    > napisał witek, idź z tym na policję.
    > Nie dość, że sfałszowano Twój podpis, to jeszcze próba wyłudzenia
    > pieniędzy.

    Coraz bardziej skłaniam się ku stwierdzeniu, że nie ma tutaj
    sfałszowania podpisu. Umowa została (rzekomo) zaakceptowana, ale nie
    poprzez złożenie podpisu, tylko podczas rozmowy telefonicznej lub
    mailowej. Imię i nazwisko napisane na umowie nie jest podpisem, tylko
    jest częścią tekstu z informacją, przez kogo umowa - według firmy -
    została zaakceptowana. Tekst, jak każdy inny, mógł być w całości
    napisany komputerowo, mógł być w całości napisany ręcznie, a mógł być w
    w części napisany komputerowo ("umowa została zaakceptowana przez"), a
    częściowo ręcznie ("Jana Kowalskiego"). Nie każde napisanie czyjegoś
    imienia i nazwiska jest podrobieniem jego podpisu.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz