eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUciążliwi sąsiedzi, spalony samochód i art. 54 ust. 1 konstytucji › Re: Uciążliwi sąsiedzi, spalony samochód i art. 54 ust. 1 konstytucji
  • Data: 2008-03-24 22:30:38
    Temat: Re: Uciążliwi sąsiedzi, spalony samochód i art. 54 ust. 1 konstytucji
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Uff! Dobrnąłem. Nie dało się tego krócej opisać?

    Jakbym opisał krócej, to jeszcze by mnie wezwali na jakieś przesłuchanie :)

    > Ktoś, nie wykluczone że sama poszkodowana, złożyła wniosek dowodowy o
    > przesłuchanie osób biorących udział w dyskusji

    Na pewno nie ona. Raczej inteligentna jest, choć to oczywiście osąd subiektywny.

    > Rozsądnie rzecz ważąc
    > można z tego wywnioskować, że wiedzą zatem, kto jest sprawcą :-)
    > Przesłuchanie takich "jasnowidzów" uważasz za bezpodstawne?

    Ta osoba którą przesłuchali wyraziła opinię z której raczej jasno wynikało, że
    nic nie wie.

    > Generalnie wystarczy, że człowiek w wypowiedziach na forum wyraźnie
    > zaznacza co wie

    Ten (ta?) zaznaczył, że nic nie wie. Twierdził (ła), że to i tak nie ma żadnego
    znaczenia, bo policjanci musieli przesłuchać wszystkich z tego wątku, bez
    względu na treść ich wypowiedzi. Zdaje się, że policjanci sami byli
    zniesmaczeni wykonywaniem takich czynności...

    Pozdrawiam

    Czapla