  • Data: 2006-11-21 09:00:31
    Temat: Re: Trójki Giertycha
    Od: "Maluch" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "superatm" <s...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:ejubbd$rv0$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Giertycha nienawidzę, ale to co robi z edukacją, mimo, że to trochę na
    > pokaz, trochę mi się podoba, bo edukacja powoli dociera do dna i tylko
    > konkrety mogą jej pomóc.

    Do dna to chyba za słabo powiedziane. Nie mam dzieci w wieku szkolnym. Wnuki
    jeszcze nie chodzą do szkoły, ale zastanawiam się, gdy zaczną, to co to
    będzie. Chyba trzeba będzie jakiś tok nauczania indywidualny zastosować i
    trzymać ich jak najdalej od szkoły. To co słyszy się ostatnio w mediach i w
    rozmowach prywatnych z tzw. ciałem pedagogicznym, to szkoła w większości
    przypadków utrwala patologię wśród młodzieży i jest powiem wprost
    kryminogenna. Jak teraz porządku nie zrobi się, to im dalej, tym szanse
    zmniejszają się. Autorytet nauczyciela został zbrukany, dlatego musi chodzić
    z obstawą /tzw. trójka/ po dyskotekach, aby kuku mu się nie stało. Dawniej
    nauczyciel sam podejmował interwencję w stosunku do uczniów naruszających
    pewne zasady wychowania w miejscu publicznym. Dzisiaj boi się oddychać nawet
    w szkole.
    --
    Pozdrawiam.
    Maluch