  • Data: 2006-11-21 20:53:51
    Temat: Re: Trójki Giertycha
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Maluch napisał:

    > Użytkownik "superatm" <s...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Do dna to chyba za słabo powiedziane. Nie mam dzieci w wieku szkolnym.
    > Wnuki jeszcze nie chodzą do szkoły, ale zastanawiam się, gdy zaczną, to
    > co to będzie. Chyba trzeba będzie jakiś tok nauczania indywidualny
    > zastosować i trzymać ich jak najdalej od szkoły. To co słyszy się
    > ostatnio w mediach i w rozmowach prywatnych z tzw. ciałem pedagogicznym,
    > to szkoła w większości przypadków utrwala patologię wśród młodzieży i
    > jest powiem wprost kryminogenna. Jak teraz porządku nie zrobi się, to im
> [...]

    slyszalem opinie jednego nauczyciela: opieprzyl kiedys dzieciaka, bo
    tamten sie notorycznie obijal, nic nie robil mial wszystko gdzies.
    dzieciak poskarzyl sie rodzicom, rodzic przylecial z awantura do
    dyrekcji, nawrzeszczal na nauczyciela i dyrektora ze jak to tak mozna
    dziecko terroryzowac i zastraszac, moze jeszcze je pobija tu w szkole. i
    ten nauczyciel powiedzial, ze od tamtej pory to pieprzy. chcesz to sie
    ucz. nie, twoja wola. na glowe sobie nie pozwala wchodzic, ale tez nie
    przejmuje sie swoja misja wychowawcza. bezstresowe wychowanie, szkoda gadac.
    ale sie offtopicznie zrobilo :)