  • Data: 2006-11-21 11:39:07
    Temat: Re: Trójki Giertycha
    Od: krys <k...@p...onet.plys> szukaj wiadomości tego autora

    Szerr napisał(a):

    > W wielu szkołach okazuje się nauczyciele na przemoc nie reagują.

    No i właśnie to ich należałoby wziąć za fraki, zamiast wysyłać do szkoły
    prokuratora z policjantem - ci ostatni niech wezmą się za łapanie
    chuliganów w blokowiskach i po spelunach.

    > Twoje dziecko będzie traktowane jako potencjalny pokrzywdzony. Upewnią
    > je, że ma prawo do ochrony ze strony dorosłych.

    Do tej pory jakoś tego nie zrobili - nie wierzę, że nagle czarodziejska
    różdżka zadziała.
    Moje dziecko mówi "mamo, ale do kogo ja mam iść, jak pani nie ma koło
    szatni?"- w odpowiedzi na tłumaczenie, że jeśli coś złego się dzieje,
    ma szukać pomocy u nauczyciela dyżurującego, woźnej, pracownika szkoły.

    Justyna