  • Data: 2006-11-21 12:24:42
    Temat: Re: Trójki Giertycha
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 21 Nov 2006 10:46:20 +0100, Przemyslaw Osmanski napisał(a):

    > Co prawda nie wiem juz teraz, czy to byla kwestia tego, ze nauczyciele
    > pracowali z pasja i zamilowaniem, czy moze i uczniowie byli troche inni.
    >
    > pozdrawiam,
    > Przemek O.
    >
    > PS. Piszac o nauczycielach bez predyspozycji, nie mialem w zadnym
    > wypadku na mysli, ogółu nauczycieli.

    Zdecydowanie podzielam Twoje zdanie. Po prostu etos nauczyciela upadł. Winę
    za to ponosi, MZ, system edukacji. Jak ktoś nie mógł dostać się na
    wymarzone studia to szedł na pedagogikę. Stąd w tym zawodzie wielu
    przypadkowych ludzi, którzy nie tylko niewiele uczą to i doprowadzają do
    coraz mniejszego szacunku dla tej profesji.
    Miałem nauczyciela, który blisko szkoły miał własny... warzywniak (możliwe,
    że oficjalnie nie był jego własnością). I więcej czasu spełniał w tym
    sklepiku niż na lekcjach z nami. Starł się jak najszybciej załatwić sprawy
    szkolne i biegł do sklepu - czy on miał być wzorem dla mnie?
    Na szczęście zdecydowana większość innych moich nauczycieli to prawdziwi
    wychowawcy.
    Teraz pewnie te proporcje są inne :(
    Eeee.... Ale w sumie to i tak OT.

    3mcie się.